everytime i fail to make them smile

nu börjar de bli nervöst, endast 3 dagar kvar till polen ! ska börja packa lite smått nu och så ! sitter även och tänker på vad jag ska ha på mig imorn, hmmmm ;S jaja jag kommer väl på nått ! höhö (: jag testa även mina gladiatorsandaler igår för tänkte ta med dom till polen, och jag bara älskar dom skorna !



skoldagen var väl chill och så, fast matte in my ass och imorn blire ju inte bättre, har ju nationellt i matte och jag kommer få IG utan tvekan, suger så hårt.

fick min heidi klum t-shirt idag och den satt bra ((:

jag har faktiskt inte så mycket mer att säga just nu ville bara uppdatera eftersom jag har börjat skärpa mig med detta att inte skriva på ja jag vet inte hur länge (A) hihih .

denna låt är gammal med så himla braaaaaaaaa !


Kommentarer
Postat av: ävelicious

tack så mycket :)

2009-04-23 @ 12:35:23
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0