bad to di bone

vakna runt 10 idag och sen har jag väl bara chillat. sol ute med de blåser så de är rätt kallt, höhö !

igår var jag iallafall med petra, vi skrev nästan klart vårat idrottsgrejs som ska vara inlämnat nästa vecka, sen så typ götta vi oss med ramlösa blåbär och djungelvrål. petra och jag är typ crazy i djungelvrål så där satt vi med en varsin  påse (A) muuums. senare den kvällen kom mattias och snacka med mig och petra eftersom han åkte runt med robin och sen skulle robin hämta iza och då stanna mattias kvar för att snacka lite, länge sen man såg han sist (: men de var iallafall trevligt.  sen när de hade dragit så tog jag följe med petra hem och de var seriöst svin kallt ute, trodde jag skulle dö eller nått men jag kom hem iallafall och då gick jag bums till sängen. gårdagen vart helt enkelt en vanlig trevlig lördag (:

idag kommer syrran och småttingarna hit igen efter en helg hos hennes pappa. så de ska bli lite kul, är så van nu att de ska vara livat och högljut. ska nog ta och städa rummet lite och sen ta tag i idrottsgrejset så jag blir klar med de. senare kanske de blir att vara med petra eller nått. vi får iallafall se.

och imorn börjar skolan och de är inte speciellt kul, men går bara en vecka sen åker vi 9:or till POLEN ! wohoooo

nu finns de inge mer att skriva, uppdaterar kanske senare! bjuder på en låååååt, as always


Kommentarer
Postat av: hanna

du har den bästaste musiksmaken ! (:

2009-04-19 @ 14:39:08
Postat av: Anonym

HAHAHAH !!!!!! undrar vem det är som har gjort hela din blogg åt dig för Du lär ju knappast ha gjort den själv x)



/S

2009-05-18 @ 09:07:43
Postat av: Heidi svarar

nej de är inte jag som har gjort den, en tjej som heter rebecca andersson har gjort den (:

2009-05-18 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0